دانلود بازی Mortal Kombat X برای اندروید

هم اکنون با پست دانلود بازی Mortal Kombat X برای اندروید در خدمت تمامی شما گیمرهای گرامی و اندروید بازان عزیز میباشیم. بازی Mortal Kombat X توسط سازنده برای پلتفرم های PC,PS3,PS4,XBOX360,XBOX ONE و همچنین Android برنامه ریزی شده و حال نسخه ی اندروید این بازی نیز منتشر شده است. در این نسخه برعکس نسخه های قبلی ما شاهد یک بازی بسیار کامل و با فیزیک و گیم پلی جهش یافته در گوشی موبایل خود شاهد میباشیم، حرکات و سرعت بازی بسیار بالا رفته است و از حداکثر توان گوشی های موبایل استفاده شده است. داستان این نسخه ی بسیار تاریک تر و ناراحت کننده تر از نسخه ی 9 میباشد و دیگر از برد شخصیت خوب بازی در مراحل آخر خبری نیست. واقایع آن دقیقا بعد از نسخه ی قبلی 25 سال بعد اتفاق می افتد. هم اکنون میتوانید نسخه ی مود شده ی بازی Mortal Kombat X برای اندروید براساس CPUخودتان در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

Mortal Kombat X Android Cover

| بازی بر اساس نوع پردازنده |

| نسخه ی مود شده با پول بینهایت |

ادامه مطلب

[ دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ] [ 12:51 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 280 ] [ نظرات () ]
بازی مدیریت پیست اتومبیلرانی Race Team Manager v2.1.0 مخصوص اندروید

Race Team Manager بازی جذاب اتومبیل رانی برای اندروید است و باید مثل مدیر یک پیست اتومبیل رانی اداره کل مجموعه را به عهده بگیرید یعنی به این صورت که باید یک تیم را برای شروع انتخاب کنید و با مدیریت خود به قهرمانی برسانید ، با پیروزی در مراحل و جمع آوری پول می توانید ماشین خود را ارتقا و با تیم های دیگر رایزنی و مسابقه برگزار کنید. همه قسمت‌ های یک مسابقه مانند سبقت ، تصادفات و … طراحی جذابی دارد. ویژگی های این بازی امکان جذب اسپانسر ، قابلیت اسپورت کردن ماشین ، گرافیک اچ دی بازی و … است . این بازی محصول استدیو Big Bit Ltd میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید. 

 

Race Team Manager v2.1.0 بازی مدیریت پیست اتومبیلرانی Race Team Manager v2.1.0 مخصوص اندروید

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 12:44 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 263 ] [ نظرات () ]
بازی سونیک Sonic CD v1.0.6 مخصوص اندروید

Sonic CD یکی از محبوبترین بازی های Sega می باشد .سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sonic CD v1.0.6 بازی سونیک Sonic CD v1.0.6 مخصوص اندروید

 

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 12:42 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 269 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )
صفحات وب